دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1398 - 12:29

قهرمانان مسابقات دوومیدانی دختران دانشگاه آزاد اسلامی مشخص شدند

مسابقات دوومیدانی قهرمانی دختران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد تهران جنوب این دانشگاه برگزار و نفرات برتر آن مشخص شد.
کد خبر : 412564
photo_2019-08-27_12-17-45.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، مسابقات دوومیدانی قهرمانی دختران دانشگاه آزاد اسلامی که با شرکت 50 ورزشکار از تیمهای دانشگاه آزاد اسلامی استانهای خوزستان، تهران، سمنان، یزد و زنجان از روز شنبه 2 شهریورماه به میزبانی واحد تهران جنوب در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شده بود،  عصر دیروز دوشنبه 11 شهریور با معرفی نفرات برتر و قهرمانی تیم خوزستان به پایان رسید.


در این دوره از رقابت‌ها تیم خوزستان با کسب 59 امتیاز، تیم تهران با کسب 47 امتیاز و سمنان با 34 امتیاز به عنوان‌های قهرمانی، نایب‌قهرمانی و سومی دست یافتند.


پس از تجلیل از تیم‌های اول، دوم و سوم اهدای کاپ قهرمانی، لوح قهرمانی و توزیع مدال‌ها که از سوی هیئت برگزاری، از سرپرستان 5  تیم حاضر در مسابقات و نیز نفرات برتر این دوره از مسابقات با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد؛


مقام اول دوی 100 متر به مریم پورنگ از خوزستان، مقام دوم صفورا یزدانی از یزد و مقام سوم حدیث آذری از خوزستان تعلق گرفت. در دوی 200 متر نیز مریم پورنگ از خوزستان مقام اول، فرناز اسدی شیخ رباط از خوزستان مقام دوم و سمیرا یزدانی از یزد مقام سوم را حائز شدند. در دوی 400 متر فاطمه قیچی‌وند از تهران، فاطمه خلیلی از سمنان و بهاره مرسلی از زنجان به ترتیب اول تا سوم شدند. در دوی 800 متر نیز فاطمه قیچی‌وند از تهران، مریم موسوی از تهران و فضیله پورالهی از خوزستان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.


در رشته پرتاب وزنه، فاطمه زهرا قربانیان از سمنان مقام اول، فاطمه رفاهی مقدم از یزد مقام دوم، ساناز فرامرزی از زنجان مقام سوم و در رشته پرتاب نیزه نیز زینب معارفی از تهران مقام نخست، حدیث آذری از خوزستان مقام دوم و فاطمه رفاهی مقدم از یزد به مقام سوم رسیدند. در ماده پرش طول، زینب معارفی از تهران مقام اول، فرناز اسدی شیخ رباط از خوزستان مقام دوم و سمیرا یزدانی از یزد مقام سوم را به خود اختصاص دادند. در ماده پرتاب دیسک نیز فاطمه زهرا قربانیان از سمنان مقام اول، السا ستوده‌نیا از خوزستان رتبه دوم و ساناز فرامرزی از زنجان به مقام سوم دست یافت.


لازم بذکر است مسابقات کشوری دوومیدانی  پسران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی از  سه شنبه  5 شهریور ۹۸ برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته